lørdag den 11. april 2009

Dagens køb






I dag har jeg været på genbrugstur med min far, søster og hendes kæreste til en kæmpe genbrugs der ligger tæt ved Viborg. Synes simpelthen jeg har gjort de bedste køb længe! Blazeren er SÅ fin på!! Den kommer til at hænge på mine skuldere en masse sene sommeraftener! Og så tror jeg, at jeg skal have gang i noget sandpapir, så cowboy vesten får sig lidt huller og slid! Solbrillerne er super retro.. Meget Mary-Kate Olsen style, synes jeg. Jeg ved ikke rigtig hvor meget jeg vil få dem brugt, men synes de er super fede.. Blonde blusen er så lang at den faktisk vil kunne bruges som kjole. Jeg har tænkt mig at sy den ind, så den sidder helt tæt. Støvlerne er jeg helt forelsket i!! De er bare ret varme, så jeg hiver dem nok først frem til efteråret. Og så kan man vel altid bruge sådan et par stof sko som dem på det sidste billede her i det dejlige forårsvejr! Længe siden jeg har fundet så mange fede ting på en gang i en genner..!

Jeg kom i alt af med 125 kr... Det var da vidst lige til at overkomme! Hurra :-)

5 kommentarer:

  1. Det er sku godt gået for 125kr! hvilken genbrug var det?? (; elsker blazeren!
    Og skønt at man ikke er alene som ny blogger - man er lidt bambi på glat-is q;

    SvarSlet
  2. Ja er det ikke? Den hed IM-genbrug :) Og det kan jeg kun give dig ret i, at man er! hehe.. :)

    SvarSlet
  3. Hej T-wo..

    Flot blog må jeg sige ;)

    Hvor er de solbriller bare fede, hvis de en dag for brug for et nyt hjem og skal sælges, så står min dør altså åben.. De er SÅ fede!! ;)

    Rigtig rigtig fine køb du har gjort til ingen penge :)

    ***Nicklas

    SvarSlet
  4. Hej Nicklas! ej, hvor lækkert med en kommentar! hurra :)

    Tusind tak, jeg synes godt nok også jeg var heldig den dag! jeg skal love at sige til, hvis det skulle ske ;)

    Kh
    T-wo

    SvarSlet
  5. Det er jeg skam glad for at du vil sige til mig en dag, de er så fede syntes jeg!! ;)

    SvarSlet